Nakon dosta čekanja BMW je konačno predstavio i M3 limuzinu. Zahvaljujući prednjim farovima preuzetim od kupea, gledajući spreda lako je pomešati ova dva automobila.
Nova M3 limuzina je nasledila identičan zadnji kraj kao i standardni model, iako je poznato da je upravo ovaj deo automobil bio najviše kritikovan. Limuzina je nasledila dosta elemenata M3 kupea, ali se primećuje nedostatak karakterističnog krova od ugljeničnih vlakana.
Ostali elementi su prepoznatljivi i jasno izdvajajau M seriju od standardnih verzija: mišićavi bokovi sa istaknutim lukovima blatobrana, M oznake, četiri atraktivne izduvne cevi i unikatni naplatci.
M3 limuzina je prošla ozbiljnu dijetu, pa i pored težine od 1605 kg ima 50 kg manje od kupea. M3 pokreće identičan V8 4.0 motor kao i kupe sa 420 KS. Performanse su i pored razlike u težini identične. Ubrzanje do 100 km/sat traje 4,9 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/sat. Za prenos snage se brine isti varijabilni M diferencijal sa zatvaračem. Potrošnja M3 limuzine je takođe identična onoj kod kupea i iznosi 12,4 lit/100 km.
Ono što je zanimljivo M3 limuzina će za početak biti ponuđena samo sa manuelnim 6-stepenim menjačem. Naravno kupcima je na raspolaganju veliki izbor boja enterijera i vrsta materijala.
Enterijer može biti obložen Novillo crnom kožom, Palladium srebrnom, Bamboo bež i Fox crvenom. Centralna konzola je obložena kožom i mesta za jeftine materijala nije bilo. Utisak o kvalitetnom i bogato opremljenom enterijeru zaokružuje zvuk deluxe audio sistema sa 825W, koji oslobađa čak 16 zvučnika.