Mihajlo Novi član
Broj poruka : 45 Starost : 34 Lokacija : Banja Luka Zanimanje : medicinski tehnicar Interesi - hobi : MGP Član od : 11.06.2007
| Naslov: Suzuki GSF 650/A Sub Dec 15, 2007 8:31 pm | |
| Mali Bandit je prava gradska zvjerka. Teško je opisati osjećaj kada ga vrtite u nižim okretajima i on fino i polako klizi gradskim ulicama. U tim trenucima imate osjećaj da su njegove mogućnosti naglijeg ubrzavanja male. No, iznenadili biste se koliko taj motocikl može potegnuti samo ako mu date gasa. Što ste bliže crvenom području na pokazivaču obrtomjera, to je on sve ludji. No, niti u jednom trenutku nemate osjećaj da iz njega izvlačite maksimum. On se ponaša kao da je to najnormalnija stvar da sad malo jurite, a opet par kilometara ili par semafora dalje da imate lagani gradski cruising. Nakon takvih situacija, vraćate se u mirnije brojeve okretaja i nastavljate lagani cruising gradskim cestama. Naglašavam gradskim cestama jer je to motocikl namijenjen gradskoj vožnji. Testirani model je čiste serijske proizvodnje i nema nikakvih maski koje bi smanjivale pritisak zraka. No, kako je u gradovima teško postići velike brzine, nedostatak maske se ne osjeti niti najmanje. Gabariti motocikla doprinose da se upravo u gradu osjećate apsolutno nadmoćno jer možete baš sve. I juriti, i probijati se kroz kolone, i lagano se vozikati. Otpor koji zrak pruža motoru i tijelu vozača je standardna pojava kod naked motocikala tako da tu nema ni loših ni dobrih strana-to je jednostavno tako. Uostalom, niti u jednom gradu ne možete postizati maksimalnu brzinu ovog motocikla jer nema potrebe, a i vjerojatno će vas putem zaustaviti pokoji semafor. Vrlo pregledan, vrlo lagan za upravljanje. Sa mirnoćom koju bi poželio svaki početnik sa strahom od prenaglih ubrzavanja, a opet po potrebi luda pila koja izvršava svaku naredbu bez pogovora. Upravo je četverocilindrični motor zaslužan da ovaj motocikl pruža mogužnost da se bez ikakvih problema prilagodi svakoj vrsti vožnje koju vozač poželi. Mladji i neiskusniji vozači i vozačice bi u ovom motoru našli pravog partnera za ulazak u moto svijet. Iskusniji vozači će u ovom motociklu naći pravu igračku za gradske vožnje i uživanje u igri gradskim prometnicama. Na 650 kubika dolazi 85 konja, a okretni moment je 61,5. Visina sjedala dopušta lagano upravljanje svakoj dobi i svim visinama i težinama. Motor je težak tek nešto preko 200 kilograma, a u spremnik goriva stane 20 litara. Potrošnja mala, i upravo idealna za grad. | |
|
zvrc Supermoderator
Broj poruka : 96 Član od : 30.11.2007
| Naslov: Re: Suzuki GSF 650/A Sub Dec 15, 2007 9:03 pm | |
| divno ali ne zaboraviti da je covjek na motociklu sto se tice bezbjednosti pjesak koji juri 100km/h partybreaker | |
|