Medicinska škola Banja Luka
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


edukativno - zabavni forum
 
PrijemSajt školeLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Suzuki GSF 650/A

Ići dole 
2 posters
AutorPoruka
Mihajlo
Novi član
Mihajlo


Muški Broj poruka : 45
Starost : 34
Lokacija : Banja Luka
Zanimanje : medicinski tehnicar
Interesi - hobi : MGP
Član od : 11.06.2007

Suzuki GSF 650/A Empty
PočaljiNaslov: Suzuki GSF 650/A   Suzuki GSF 650/A Icon_minitimeSub Dec 15, 2007 8:31 pm

Mali Bandit je prava gradska zvjerka. Teško je opisati osjećaj kada ga vrtite u nižim okretajima i on fino i polako klizi gradskim ulicama. U tim trenucima imate osjećaj da su njegove mogućnosti naglijeg ubrzavanja male. No, iznenadili biste se koliko taj motocikl može potegnuti samo ako mu date gasa. Što ste bliže crvenom području na pokazivaču obrtomjera, to je on sve ludji. No, niti u jednom trenutku nemate osjećaj da iz njega izvlačite maksimum. On se ponaša kao da je to najnormalnija stvar da sad malo jurite, a opet par kilometara ili par semafora dalje da imate lagani gradski cruising.

Nakon takvih situacija, vraćate se u mirnije brojeve okretaja i nastavljate lagani cruising gradskim cestama. Naglašavam gradskim cestama jer je to motocikl namijenjen gradskoj vožnji. Testirani model je čiste serijske proizvodnje i nema nikakvih maski koje bi smanjivale pritisak zraka. No, kako je u gradovima teško postići velike brzine, nedostatak maske se ne osjeti niti najmanje. Gabariti motocikla doprinose da se upravo u gradu osjećate apsolutno nadmoćno jer možete baš sve. I juriti, i probijati se kroz kolone, i lagano se vozikati.

Otpor koji zrak pruža motoru i tijelu vozača je standardna pojava kod naked motocikala tako da tu nema ni loših ni dobrih strana-to je jednostavno tako. Uostalom, niti u jednom gradu ne možete postizati maksimalnu brzinu ovog motocikla jer nema potrebe, a i vjerojatno će vas putem zaustaviti pokoji semafor.

Vrlo pregledan, vrlo lagan za upravljanje. Sa mirnoćom koju bi poželio svaki početnik sa strahom od prenaglih ubrzavanja, a opet po potrebi luda pila koja izvršava svaku naredbu bez pogovora. Upravo je četverocilindrični motor zaslužan da ovaj motocikl pruža mogužnost da se bez ikakvih problema prilagodi svakoj vrsti vožnje koju vozač poželi. Mladji i neiskusniji vozači i vozačice bi u ovom motoru našli pravog partnera za ulazak u moto svijet. Iskusniji vozači će u ovom motociklu naći pravu igračku za gradske vožnje i uživanje u igri gradskim prometnicama.

Na 650 kubika dolazi 85 konja, a okretni moment je 61,5. Visina sjedala dopušta lagano upravljanje svakoj dobi i svim visinama i težinama. Motor je težak tek nešto preko 200 kilograma, a u spremnik goriva stane 20 litara. Potrošnja mala, i upravo idealna za grad.
Suzuki GSF 650/A 1958suzuki-bandit-650
Nazad na vrh Ići dole
http://www.obudovac.net
zvrc
Supermoderator
zvrc


Broj poruka : 96
Član od : 30.11.2007

Suzuki GSF 650/A Empty
PočaljiNaslov: Re: Suzuki GSF 650/A   Suzuki GSF 650/A Icon_minitimeSub Dec 15, 2007 9:03 pm

divno
ali ne zaboraviti da je covjek na motociklu sto se tice bezbjednosti
pjesak koji juri 100km/h
partybreaker Rolling Eyes
Nazad na vrh Ići dole
 
Suzuki GSF 650/A
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Novi Suzuki GSX-R 600

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Medicinska škola Banja Luka :: Razno :: Offtopik-
Skoči na: