edukativno - zabavni forum
 
PrijemSajt školeČesto Postavljana PitanjaTražiLista članovaRegistruj sePristupi

Delite | 
 

 Suzuki GSF 650/A

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Mihajlo
Novi član
avatar

Muški Broj poruka : 45
Starost : 27
Lokacija : Banja Luka
Zanimanje : medicinski tehnicar
Interesi - hobi : MGP
Član od : 11.06.2007

PočaljiNaslov: Suzuki GSF 650/A   Sub Dec 15, 2007 8:31 pm

Mali Bandit je prava gradska zvjerka. Teško je opisati osjećaj kada ga vrtite u nižim okretajima i on fino i polako klizi gradskim ulicama. U tim trenucima imate osjećaj da su njegove mogućnosti naglijeg ubrzavanja male. No, iznenadili biste se koliko taj motocikl može potegnuti samo ako mu date gasa. Što ste bliže crvenom području na pokazivaču obrtomjera, to je on sve ludji. No, niti u jednom trenutku nemate osjećaj da iz njega izvlačite maksimum. On se ponaša kao da je to najnormalnija stvar da sad malo jurite, a opet par kilometara ili par semafora dalje da imate lagani gradski cruising.

Nakon takvih situacija, vraćate se u mirnije brojeve okretaja i nastavljate lagani cruising gradskim cestama. Naglašavam gradskim cestama jer je to motocikl namijenjen gradskoj vožnji. Testirani model je čiste serijske proizvodnje i nema nikakvih maski koje bi smanjivale pritisak zraka. No, kako je u gradovima teško postići velike brzine, nedostatak maske se ne osjeti niti najmanje. Gabariti motocikla doprinose da se upravo u gradu osjećate apsolutno nadmoćno jer možete baš sve. I juriti, i probijati se kroz kolone, i lagano se vozikati.

Otpor koji zrak pruža motoru i tijelu vozača je standardna pojava kod naked motocikala tako da tu nema ni loših ni dobrih strana-to je jednostavno tako. Uostalom, niti u jednom gradu ne možete postizati maksimalnu brzinu ovog motocikla jer nema potrebe, a i vjerojatno će vas putem zaustaviti pokoji semafor.

Vrlo pregledan, vrlo lagan za upravljanje. Sa mirnoćom koju bi poželio svaki početnik sa strahom od prenaglih ubrzavanja, a opet po potrebi luda pila koja izvršava svaku naredbu bez pogovora. Upravo je četverocilindrični motor zaslužan da ovaj motocikl pruža mogužnost da se bez ikakvih problema prilagodi svakoj vrsti vožnje koju vozač poželi. Mladji i neiskusniji vozači i vozačice bi u ovom motoru našli pravog partnera za ulazak u moto svijet. Iskusniji vozači će u ovom motociklu naći pravu igračku za gradske vožnje i uživanje u igri gradskim prometnicama.

Na 650 kubika dolazi 85 konja, a okretni moment je 61,5. Visina sjedala dopušta lagano upravljanje svakoj dobi i svim visinama i težinama. Motor je težak tek nešto preko 200 kilograma, a u spremnik goriva stane 20 litara. Potrošnja mala, i upravo idealna za grad.
Nazad na vrh Ići dole
http://www.obudovac.net
zvrc
Supermoderator
avatar

Broj poruka : 96
Član od : 30.11.2007

PočaljiNaslov: Re: Suzuki GSF 650/A   Sub Dec 15, 2007 9:03 pm

divno
ali ne zaboraviti da je covjek na motociklu sto se tice bezbjednosti
pjesak koji juri 100km/h
partybreaker Rolling Eyes
Nazad na vrh Ići dole
 
Suzuki GSF 650/A
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Medicinska škola Banja Luka :: Razno :: Offtopik-
Skoči na: